معرفی شرکت سودی بسپار تک
​​​​​​​

شرکت سودی بسپار از سال ۱۳۸۳ تحت عنوان بازرگانی سودی همگام با گسترش فرهنگ مصرف ظروف  درایران اقدام به واردات ظروفIML در زمینه های مختلف صنایع غذایی مخصوصا لبنیات نموده است  همچنین در راستای برنامه ریزی سازمانی  در سال ۱۳۸۹ با راه اندازی شرکت سودی بسپار با هدف تولید محصولات داخلی اقدام به خرید ماشین آلات  و تجهیزات کامل خط تولید ظروف IML نموده است. این مجموعه با یاری خداوندمتعال از ابتدا رو به رشد بوده و به طور مستمر سالیانه به تعداد خطوط تولید خود اظافه می نماید .
​​​​​​​
​​​​​​​لازم به ذکر است که در پایان سال 1403 تعداد خطوط تولیداین شرکت بالغ بر 40 خط به همراه 33 قالب مختلف در شکل ها و حجم های مختلف می باشد(درب و بدنه) که مبتنی به نیاز بازار داخلی  و همچنین بازار های صادراتی گسترش یافته است. بر اساس ماشین آلات و قالب های موجود ظرفیت تولید ماهانه 25 میلیون قطعه ظرف IML  اجرایی شده وطبق برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال 1402 این عدد به 30 میلیون ظرف افزایش خواهد یافت.​​​​​​​​​​​​​​

چرا مشتریان ما را انتخاب می کنند؟

با توجه به این که شرکت سودی بسپار نزدیک به ۱۳ سال تجربه و سابقه تولید ظروف بسته بندی IML در صنایع غذایی کشور را دارد پیشنهادات ویژه ای را برای تمامی محصولات از قبیل ماست،پنیر،کره،حلوا ارده،شکلات،بیسکویت ها،ویفر ها،شکورول ها و سایر محصولات از قبیل خرما،اسباب بازی،تنباکو،انواع سس ها،انواع غذا های آماده و نیمه آماده،مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی و ... را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
با توجه به اهمیت بسته بندی ظروف IML و تاثیرگذاری آن در میزان فروش داخلی و صادراتی شرکت ها،گروه صنعتی سودی بسپار خواسته های گوناگون را براساس بازار های مختلف مصرفی فراهم نموده و ایده های جدید  ظروف IML در رنگ ها و طرح های جذاب را به آن ها ارائه می کند.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش